Skolens beliggenhed:

Forklaring til hvordan du finder vej til skolen i Kolding
Adresse: Idyl 20 a 6000  Kolding.

Fra Fyn på E-20 motorvejen
Kør mod Flensborg ad motorvejen uden om Kolding. Drej fra ved afkørsel nr. 65a der hedder Kolding S og Tønder /Vamdrup. Drej til venstre ind mod byen og til højre ved 3. Lysregulering og ca.1.7 km, derudaf ligger skolen på højre hånd.

Fra Vejle på E-45 motorvejen.

Fra Esbjerg E-20 motorvejen

Fra Haderslev på E-45 motorvejen
Kør fra ved afkørsel nr. 65a, der hedder Kolding S og Tønder /Vamdrup. Drej til højre ind mod byen og til højre ved 3. Lysregulering og ca.1.7 km, derudaf ligger skolen på højre hånd.

Print venligst bykort hos krak eller mobil, GPS osv.
Det er nemt idag.

Det finder du på: www.krak.dk