Send venligst det komplette program om Zoneterapeutuddannelsen 2024 til mig
Der oprettes 2 hold i zoneterapi

Kære besøgende

Så snart vi har modtaget din nedenstående bestilling, så sender vi dig det komplette uddannelses program 2024
2024 Daghold starter 10. september 2024
2024 Aftenhold starter 02. september 2024

Programmet er på 21 sider og er meget detaljeret, med samtlige datoer, økonomi og beskrivelse af uddannelsen og fag indhold.

Vi har uddannet zoneterapeuter i 44 år her i 2024.
Den viden vil vi gerne give dig.

Husk at din underviser i zoneterapi Leif Nielsen, har 42 års behandler erfaring i zoneterapiens verden og 32 års erfaring i at undervise og uddanne kompetente behandlere til det danske alternative sundhedsvæsen.

Når vi har modtaget din mail og udfyldt nedenstående felter.
Husk at alle felter skal udfyldes. Ellers får vi ikke din besked.

Udfyld venligst nedenstående formular:
Alle felter skal udfyldes, ellers får vi ikke besked fra dig.

Bemærk venligst:
Dine oplysninger kan ikke sendes til os, hvis email ikke er oplyst, så skulle du ikke have en email, kan du altid ringe til os på:
skolens mail
info@zoneterapeutskolen-kolding.dk

Skulle vi ikke lige tage telefonen, er der en telefonsvarer og indtal venligst en besked i den og vi kontakter dig så hurtigt vi kan og helst samme dag hvis dette er muligt.
Ændrer du din mail, så skriv til os, så du får tilsendt program.
Du kan rekvirerer program for 2024 og indtale på
Telefon: 2678 7272
Vi kontakter løbende

Udfyld venligst skema, nederst på denne her side og klik på send.
Det er vigtigt at alle felter er udfyldt, for ellers få skolen ikke besked.

Den nye lov “Databeskyttelsesforordningen” med virkning fra 25. maj 2018.
Til dig der gerne vil have tilsendt uddannelses program.
Skolen får nogle få relevante oplysninger fra dig (se nedenstående udfyldningsformular), for at at sende program til dig.
Når du sender formularen ind til os, så kan du altid til enhver tid bede om at få dem slettet igen. Skolen skal da kontaktes. pr. mail eller telefon.
Skolen beder kun om navn, adresse, tlf, og email og ikke andre personfølsomme oplysninger.
Disse oplysninger videresendes ikke til andre og beskyttetes jvf. lovgivning GDPR. 25. maj 2018.
Endvidere oplyser vi ikke om hvem der er elev på skolen og ej udlevering af adresse/klasselister.
Vi har også tavshedspligt.